لزوم شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی/ اجتماع عظیم مردم در صحنه های انقلاب حفظ شود

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه اجتماع عظیم مردم در صحنه های انقلاب را حفظ کنید گفت: فعالیت‌های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۹ مرداد) در دیدار رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر ضرورت پاسداشت مناسبت‌های انقلاب گفت: در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجتهد و انسانی پاک است که عمار مقام معظم رهبری و از افتخارهای نظام اسلامی است و لکه سیاهی نسبت به آیت الله جنتی نمی توان یافت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت‌های انقلابی را ساماندهی کرد، متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ انحرافی در مسیر انقلاب و رهبری نداشته و نیروهای آن در این مسیر مانده اند.

 

وی با تاکید بر تداوم وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار پاسداشت مناسبت‌های مذهبی و انقلابی تصریح کرد: حفظ صحنه‌های زیبای ایام‌های انقلاب اسلامی برای آیندگان بسیار موثر است و فعالیت‌های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

 

آیت الله فلاحتی خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می‌تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل‌های بعدی معرفی کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

وی تاکید کرد: اجتماع عظیم مردم در صحنه های انقلاب را حفظ کنید و این تجربه را به سازمان‌های مربوطه انتقال دهید.

 

کد خبر 1080815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha