۸ پروژه عمرانی شهرستان خفر کلنگ زنی و بهره برداری شد

در آیینی با حضور مسئولان استانی و محلی هشت پروژه عمرانی شهرستان خفر بهره برداری و یا عملیات احداث آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و محلی پروژه آب رسانی به مسکن مهر ۱۲۰ واحدی شهرستان خفر افتتاح شد.

 

این پروژه که با حضور  بوستانی مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب فارس به بهره برداری رسید با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

 

همچنین افتتاح دبستان «شهید منصور بهمنی» روستای «لردخزان» شهرستان خفر دیگر پروژه ای بود که به بهره برداری رسید؛ این پروژه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان فارس و بنیاد «برکت» با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان بهره برداری شده است.

 

از دیگر پروژه های افتتاح شده در این آیین آموزشگاه  ۹ کلاسه «شهید علی نقی صداقت» شهر «خاوران» بود که این آموزشگاه نیز با همکاری اداره کل نوسازی فارس و بنیاد «برکت» با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان ساخته شده است.

 

بر اساس این گزارش، افتتاح سنگفرش بوستان «شیخ احمدی»، افتتاح بوستان «سلامت» شهر و کلنگ زنی ورودی جدید شهر «خاوران»، افتتاح بولوار «شهید حق شناس» منطقه «جلیل آباد» و افتتاح پارک و بولوار مسکن مهر «خاوران» از دیگر برنامه هایی بود که در شهرستان خفر انجام شد.

 

همچنین مسئولان شهرستان با در بازدید از مجموعه ورزشی «جلیل آباد»، مشکلات تکمیل و احداث این مجموعه را بررسی کردند.

کد خبر 1080826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha