حمایت و رونق بخشی به کسب و کار از دغدغه های مدیریت شهری است

رضوی گفت:ساماندهی، حمایت و رونق بخشی به کسب و کار در روزگار فعلی برای کمک به معیشت شهروندان از دغدغه های مدیریت شهری است که در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است

به گرارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود رضوی» شامگاه(۹ مرداد) در مراسم بهره‌برداری از پل پنجتن و تعریض مسیر دسترسی به بازار شهید شوشتری، بهسازی تجهیزات و ساخت سکوهای این بازار اظهار کرد: ساماندهی، حمایت و رونق بخشی به کسب و کار در روزگار فعلی برای کمک به معیشت شهروندان از دغدغه های مدیریت شهری است که در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است که از جمله آن می توان به راه اندازی بازار هنرمندان، بازار مشاغل خانگی، کافه ون، کارفود، ایست کار و سایر بازارها اشاره کرد.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد افزود: پروژه ساماندهی جمعه بازار شهید شوشتری به سه ریز پروژه تقسیم می شود که بخش اول شامل ایجاد پل سواره رو انتهای پنجتن و الحاق به پل قدیمی است که علاوه بر روان سازی ترافیک نقطه مطلوب و مناسبی برای ترازیت و اتصال کمربند شمالی یه متن شهر است و اراضی زیادی که در این محدوده وجود دارد که درآینده می تواند زمین های ذخیره ای برای خدمات شهرداری در حریم شهر باشد و این پل زیرساخت خوبی برای کاربری های آینده است.

 

وی بیان کرد: کما اینکه این پل در بستر قدیمی و رودخانه کهن کشف رود اجرا شده است و باتوجه به سیل های فصلی سال ۹۹ امکان تخریب وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد. ریز پروژه دوم اتصال مسیر پل تا جمعه بازار بود که توسط سازمان عمران عملیات زیرسازی، تسطیح، تعریض و آسفالت آن انجام شد و ریز پروژه سوم نیز شامل مناسب سازی بستر جمعه بازار و احداث سکو است.

 

رضوی خاطرنشان کرد: پیشنهادی به جهاد کشاورزی استان مبنی بر ایجاد بارانداز محصولات کشاورزی روستاهای اطراف ارائه شده است که امیدواریم مورد قبول واقع شود.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد اضافه کرد: از شهردار مشهد به علت حمایت در انعقاد قرارد بودجه از استانداری، آقای یعقوبی به دلیل حمایت و کنترل مستمر و مباحث کارشناسی و آقای کاظمی به دلیل قبول زحمت ریز پروژه دوم و اعضای شورای شهر که با پشتیبانی در تصویب و تفریغ بودجه ما را یاری کردند و مشوق ما بودند، تشکر می کنم.

کد خبر 1080851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha