بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان می شود

طاهری با یادآوری اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت نمی تواند مشکلات تورم را کاهش دهد، گفت: بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: دود افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به چشم همه جامعه خواهد رفت و این اشتباهی است که در همه دولت‌ها تکرار شده است.

 

مصطفی طاهری با یادآوری اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت نمی تواند مشکلات تورم را کاهش دهد، گفت: بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان می شود.

 

وی ادامه داد: بخش عمده ای از درآمدهای نفتی صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت می شود و هر میزان که حقوق افزایش می یابد به همان میزان بر تورم افزوده می شود.

 

به گفته نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به هیچ وجه نمی تواند راهکار مناسبی برای کاهش اثرات تورم در جامعه باشد چرا که همین هزینه‌ها باعث شده است تا دولت در کسب درآمد پایدار ناتوان بوده و تداوم این روند به معنای منفی شدن تراز عملیاتی است.

 

در ادامه امام جمعه زنجان با تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) گفت: مردم ایران اسلامی در خردادماه امسال حماسه دیگری خلق کرده و در حساس‌ترین صحنه سیاسی کشور یعنی انتخابات حضور ارزشمندی داشتند.

 

آیت الله علی خاتمی خاطرنشان کرد: این حضور ارزشمند منجر به معرفی رئیس‌جمهور منتخب با اکثریت آرای مردم شد که باید این ظرفیت را قدر بدانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دغدغه و آفت امروز برای دولت آینده که قرار است به زودی بر سر کار بیاید، بیان احساس مطالبات و بدتر از آن انتظار حل مشکلات به صورت یک شبه از دولت جدید خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1080879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha