بیش از هزار فرهنگی در فومن علیه کرونا واکسینه می شوند

بیتا از واکسیناسیون بیش از یک هزار فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان فومن علیه کرونا خبر داد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به  واکسیناسیون بیش از یک هزار فرهنگی شاغل  در آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان از یکشنبه(10مرداد) همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به افزایش گروه‌های سنی و شغلی مشمول تزریق واکسن کرونا در شهرستان افزود: جهت رفاه حال فرهنگیان و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان، مقرر شد دبیرستان جامعه یاوری 2 فومن محل واکسیناسیون فرهنگیان باشد.

 

وی با بیان اینکه از امروز به مدت 2 هفته معلمان می‌توانند به مرکز واکسیناسیون آموزش و پرورش شهرستان مراجعه کنند گفت: هر روز تعداد یکصد فرهنگی به مرکز واکسیناسیون فرهنگیان معرفی خواهند شد.

 

بیتا تصریح کرد: نوبت دهی توسط عوامل اداری آموزش و پرورش شهرستان طی تماس تلفنی با مدیران مدارس و جهت اطلاع رسانی به همکاران واحد سازمانی صورت خواهد گرفت.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم بین وزارت بهداشت و درمان با وزارت آموزش و پرورش، تهیه لیست معلمان و نوبت دهی فرهنگیان بر عهده آموزش و پرورش و تامین، تهیه و تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

 

کد خبر 1080914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha