افتتاح پنجاه و چهارمین مدرسه برکت در ایلام

پنجاه و چهارمین مدرسه برکت ایلام در مراسمی همزمان با آئین بهره برداری از ۱۵۰ مدرسه و ۱۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی، مذهبی برکت در ایلام به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در این مراسم، اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای 990متر مربع و محوطه سازی بیش از یک هزار متر مربع مجهز به کارگاه، آزمایشگاه، فضای سبز و چمن مصنوعی دانش آموزی است.

 

«نصرت الله رحیمی» با بیان اینکه بوده برای احداث این مدرسه در مجموع 44میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: از این میزان اعتبار، ۵/۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت و مابقی نیز از محل اعتبارهای ملی تامین و هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت بنیاد برکت تاکنون ۵۴ مدرسه با 235 کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث شده است، تصریح کرد: بنیاد برکت برای ساخت این مدارس تاکنون 320میلیارد ریال اهدا کرده است.

 

رحیمی یادآور شد: از مجموع بیش از یک هزار و 200فضای آموزشی ایلام بیش از 230 فضای آموزشی، تاکنون با مشارکت افراد خیر و نیکوکار احداث شده است.

 

 مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اظهار کرد: این مدرسه 6 کلاسه با عنوان مدرسه شهید فخری زاده در بدره استان ایلام احداث که بهره برداری آن با حضور فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان انجام شد.


 

گفتنی است، آئین بهره برداری از 150 مدرسه و 150 مسجد و مرکز فرهنگی، مذهبی برکت روز یکشنبه با حضور  «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آقای زارع، مدیرکل ستاد اجرایی، موسوی نماینده برکت و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام  به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1081097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha