اعلام فراخوان نمایشگاه عکاسان خبری استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

فراخوان نمایشگاه عکاسان خبری استان فارس به مناسبت روز خبرنگار اعلام شد و مراسم افتتاح همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، فراخوان نمایشگاه عکاسان خبری استان فارس به مناسبت روز خبرنگار اعلام شد و مراسم افتتاح همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با موضوعات تولید ملی، جهش تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فضای شهری، شهر و مردمان مهربان، شهر مهربانی و فرهنگ و آئین ها و سنت های مردم استان فارس در بخش تخصصی برگزار خواهد شد.

بخش ویژه این نمایشگاه با توجه به شرایط خاص اقلیمی استان فارس و شهر شیراز و بحث کمبود آب به موضوع کمبود آب و بحران آب در استان فارس اختصاص داده شده است.

این نمایشگاه ویژه عکاسان خبری استان فارس شاغل در رسانه های مکتوب و برخط استان فارس برگزار خواهد شد و  هر یک از عکاسان مجاز به ارسال پنج اثر در هر بخش هستند و آثار بخش تخصصی با حرف «T» و بخش ویژه با حرف «V» باید نامگذاری شود.

تمامی آثار باید در ابعاد 2 هزار پیکسل با رزولوشن ۳۰۰ پیکسل بدون واترمارک به ایمیل journalistshiraz@gmail.com ارسال شود و همراه با آثار ارسالی، کپشن عکس به صورت یک فایل WORD باید ارسال شود و آثار فاقد کپشن، فاقد اعتبار بوده و از داوری نمایشگاه حذف خواهند شد.

خاطر نشان می شود، ‌آخرین مهلت ارسال آثار، 13 مرداد جاری است و داوری آثار 15 مرداد به انجام خواهد رسید و 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار، افتتاحیه نمایشگاه است.

امین برنجکار، شیوا عطاران، رضا قادری و علی محمدی راد هیئت اجرایی نمایشگاه و رضا قادری، عادل عزیزی و سید محسن پیروی نژاد، هیئت داوران این نمایشگاه خواهند بود.

کد خبر 1081133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha