سپاه در انتخاب شهرداران دخالتی ندارد

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه از شاخص ها دفاع می کند گفت: سپاه در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی برای منافع سیاسی خود از این نهاد استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز(یک شنبه،۱۰ مرداد) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ گرایشی به کسی ندارد به انتخاب شهرداران گیلان اشاره کرد و گفت: در بحث انتخاب شهرداران کسی حق ندارد از سپاه قدس هزینه کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: سپاه در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی برای منافع سیاسی خود از این نهاد استفاده کند.

 


وی کمک و حمایت از مردم در بحران‌های مختلف را از وظایف ذاتی سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه همواره خادم ملت بوده و هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است. 

 

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه قدس و بسیج همواره خود را هزینه انقلاب اسلامی و مردم کرده و آ‌ن‌ را یک فرهنگ می‌داند تاکید کرد: گفتمان امام و رهبری در برابر گفتمان وابسته ایستاد و آن را محکوم کرد و این را تجربه بیش از چهل و دو ساله انقلاب اسلامی نشان داده است.

 


وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد و نباید به غوغاسالاری‌های دشمن اعتنا کرد خاطرنشان ساخت: سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.

 

کد خبر 1081148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha