دیوار بتنی مسئولان در مقابل شوراها برای پیگیری مشکلات مردم!

اعضای شورا در پیگیری برای حل مشکلات مردم با دیوار بتنی مسئولان برخورد می کنند و به نتیجه نمی رسند که این موضوع باعث ناامیدی و درماندگی در اعضای شورا و جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسینعلی بخشی» امروز(۱۱مرداد) در جلسه دیدار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با منتخبین شورای اسلامی شهر درمیان، طبس و گزیک اظهارکرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به بهترین شکل در سطح استان برگزار شد و خراسان جنوبی بالاترین مشارکت را در انتخابات داشت.

 

فرماندار درمیان گفت: شهرستان درمیان با آمار حدود ۵۴ هزار نفر جمعیت، در انتخابات مشارکت صددرصدی داشت در حالی که بر اساس آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مشارکت ۸۷ درصدی پیش بینی شده بود.

 

بخشی در ادامه افزود: امیدوارم شوراهای جدید که ترکیبی از برگزیدگان دوره های قبلی و جدید هستند، با تجربه و نیروی جوانی خود شرایطی را ایجاد کنند که اقدامات موثر و تصمیمات و خدمات بهتر و شایسته تری در جهت اعتلای شهرستان انجام دهند.

 

وی بیان کرد: مراسم تحلیف اعضای شورای دوره ششم هم برگزار خواهد شد و اولین وظیفه که انتخاب شهردار است، با حساسیت انجام خواهد شد.

 

«علیرضا سلیمانی» عضو شورای شهر گزیک هم در این جلسه به برخی از مشکلات این شهر از جمله تخریب پل داخل شهر و قنوات به عنوان تنها راه ارتزاق مردم اشاره کرد و خواستار همکاری و پیگیری مسئولان در رفع این مشکلات شد.

 

«عبدالحبیب سالاری» عضو شورای شهر طبس مسینا نیز با تاکید بر اینکه شوراها باید درگیر مسائل اساسی و طرح های بزرگ باشند و وقت آنها برای مسائل کوچک تلف نشود، گفت: احداث ساختمان شهرداری این شهر نیازمند بودجه ای کلان است که تامین آن از منابع داخلی شهرداری امکان پذیر نیست و می طلبد از ظرفیت بنیاد علوی استفاده شود.

 

وی بر ایجاد سازه های آبخیزداری برای جمع آوری رواناب ها در این شهر تأکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت نامناسب دامداران و اندک بودن سهمیه نهاده های دامی اما متاسفانه به هر مسئولی که مراجعه می کنیم می گویند که دست ما بسته است.

 

سالاری با اشاره به موضوع دیوار ساحلی طبس و ایجاد نگرانی در مواقع بروز سیل، ادامه داد: اعضای شورا در پیگیری برای حل مشکلات مردم با دیوار بتنی مسئولان برخورد می کنند و به نتیجه نمی رسند که این موضوع باعث ناامیدی و درماندگی در اعضای شورا و جامعه می شود. در حالی که انتظار است مسئولان جدی تر مسائل را مدنظر قرار دهند تا شوراها هم انگیزه بیشتری برای پیگیری داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1081278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha