۲۰ عرصه تخصصی در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده ایم

حجت الاسلام میرعباس زاده گفت: ۲۰ عرصه تخصصی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده ایم که با همدلی و همیاری آمران به معروف در سطح دستگاه های اجرایی به آنها عمل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «سید ابراهیم میرعباس زاده» امروز (11 مردادماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اصلاح دیدگاه در خصوص عمل به فرائض امر به معروف و نهی از منکر یک اولویت برای این ستاد هست که در خصوص کج رفتاری ها و بد رفتاری ها در زمینه عمل به این فریضه منجر شده است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک از مهمترین فرائض در زمینه هدایت جامعه و بزرگترین ابزار برای عمل به دستورات نورانی قرآن کریم است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: 20 عرصه تخصصی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده ایم که با همدلی و همیاری آمران به معروف در سطح دستگاه های اجرایی به آنها عمل خواهد شد.

 

حجت الاسلام میرعباس زاده اعلام داشت: تشکیل گروه های مطالبه گری در خصوص مسائل و مشکلات از دیگر رویکردهای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به دستگاه های اجرایی است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد نیز در این زمینه می تواند بازوی توانایی برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد و با مشارکت در عرصه های مختلف در ترویج این فریضه مهم نقش اساسی داشته باشد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: اخلاق اداری با اخلاق فردی تفاوت های اساسی دارد و افراد با در مقابل اخلاق اداری پاسخگو باشند تا ادارات و نهادهای دولتی به عنوان الگوهای مناسب امر به معروف و نهی از منکر شناخته شود.

 

حجت الاسلام میرعباس زاده اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازوی توانمندی برای مطالبه گری در کنار مردم باشد و باید با قدرت مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر را در دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم.

کد خبر 1081282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha