شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محصول درایت بی بدیل و دوراندیشی امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام چراغی پور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده که امروز از جایگاه ویژه و ارزنده ای در جامعه و نظام اسلامی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت ١٢ مردادماه چهل و یکمین سالروز این نهاد به فرمان امام راحل، اظهار کرد: این نهاد مردمی مولود انقلاب اسلامی بوده که با پشتوانه مردمی و با حرکت صحیح در مسیر اهداف نظام و منویات راهگشای مقام معظم رهبری در طول سالهای سپری شده از عمر خود همواره عملکردی درخشان در راستای اجرای رسالت خود داشته است .

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه برگزاری باشکوه ایام الله و مناسبت های انقلابی نقش مهمی در ترویج بیش از پیش فرهنگ انقلابی گری و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی دارد، افزود: امروز نسل نوپا و بالنده جامعه نیازمند کسب معرفت و آگاهی نسبت به روند رو به رشد نهضت عظیم انقلاب اسلامی بوده و در این راستا نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند بسیار اتر گذار باشد .

 

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در طول چهل و دو سال سپری شده از حیات پربرکت این نهضت الهی از تمامی امکانات برای تخریب و تضعیف انقلاب بهره برداری کرده و سرمایه گذاری های هنگفتی به ویژه در عرصه رسانه و تبلیغات مسموم در دستور کار قرار داده اند.
 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: بر این اساس ضرورت تبیین و تشریح شفاف و باورمندانه اهداف و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی می تواند تبلیغات و تلاشهای مذبوحانه دشمنان و مخالفان را بی اثر کند .

 

وی در پایان با گرامیداشت ١٢ مردادماه چهل و یکمین سالروز تأسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشأن (ره) در سال ۵٩ خاطرنشان کرد: این نهاد در استان ولایت مدار و مرزدار ایلام نیز همواره سعی در حرکت صحیح و متعهدانه در راستای تحقق اهداف و رسالت خطیر خود داشته است.

کد خبر 1081322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha