جهرم میزبان جشنواره استانی کارتون «عصر ظهور» شد

سروش از برگزاری جشنواره استانی کارتون با عنوان «عصر ظهور» به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جشنواره استانی کارتون به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با همکاری دیگر نهادهای مرتبط با عنوان «عصر ظهر» فراخوان داده شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب هفت موضوع برگزار می شود، افزود: «استکبار جهانی، جنگ و خشونت»، «مردم آخرالزمان و آمادگی برای ظهور»، «رسانه ها و شکل دهی افکار عمومی»، «فضای مجازی و شبکه های اجتماعی» و «امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی» از جمله عناوین و موضوعات این جشنواره است.

 

وی ادامه داد: همچنین «فرقه های دروغین و فتنه های آخر الزمان» و «سبک زندگی اسلامی» از دیگر موضوعات جشنواره استانی کارتون «عصر ظهور» در جهرم است.

 

سروش با اشاره به نحوه شرکت در این جشنواره کارتون، عنوان کرد: علاقمندان باید آثار خود را در ابعاد A4 و رزولوشن dpi300 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی ایمیل asreentezar_kartoon@yahoo.com ارسال کنند.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا دهم شهریورماه امسال عنوان کرد و اظهار داشت: در برگزاری این برنامه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، کانون بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی سپاه جهرم همکاری دارند.

 

به گزارش شبستان، جشنواره بین‌المللی عصر انتظار در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار شده که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره می باشد که دبیری بخش های مختلف آن به شهرستان ها واگذار شده است.

 

 مرحله اول جشنواره هنری و ادبی «عصر انتظار» در استان فارس در هفت بخش هنری و 6 بخش ادبی برگزار می شود.

 

در این راستا برگزاری بخش کاریکاتور و کارتون این جشنواره ادبی و هنری با محوریت شهرستان های جهرم و کوار برنامه ریزی شده است.

 

کد خبر 1081353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha