استفاده از دیدگاه های کارشناسی شهروندان در مدیریت شهری جهرم

سامانی با تاکید بر بهره گیری از دیدگاه های کارشناسی شهروندان در مدیریت شهری جهرم، گفت: از شهروندان تقاضا داریم در هر زمینه ای که متخصص و صاحب فکر و نظر هستند، برنامه های خود را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شفافیت در امور و تصمیمات، شعار منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم بوده که به آن جامه عمل پوشانده می شود.

 

منتخب مردم جهرم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه مرحله نخست فعالیت شورای شهر با انتخاب شهردار انجام می شود، افزود: مراحل انتخاب شهردار بر مبنا و معیار های صحیح و منطقی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه رزومه های گزینه های شهرداری که توسط نخبگان، معتمدین و متخصصین معرفی شده اند؛ مورد ارزیابی قرار گرفته اند، عنوان کرد: گزینه های نهایی تصدی شهردار جهرم هفته آینده برای مباحثه و ارائه برنامه دعوت می شوند.

 

سامانی ادامه داد: قطعا شورای جدید جهرم تمام نگرانی مردم را درک کرده و در تمام امور با متخصصین امر مشورت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شورای شهر پذیرای دیدگاه های تخصصی شهروندان است، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در هر زمینه ای که متخصص و صاحب فکر و نظر هستند، برنامه های خود را به دبیرخانه شورا ارائه دهند و ما قطعا استقبال می کنیم.

 

منتخب مردم جهرم در ششمین دوره شورای اسلامی این شهر با قدردانی از رسانه ها به جهت پوشش اخبار مربوط به شورا، عنوان کرد: انتظاری که از رسانه ها می رود این است که از گمانه زنی ها و حکایت ها پرهیز شود تا در جوی بسیار آرام و منطقی بهترین تصمیمات گرفته شود.

کد خبر 1081367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha