شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدافع ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام خرم روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مدافع ارزش های نظام دانست و گفت: این شورا در عرصه میدانی با حضور مردم در راهپیمایی ها و مناسبت ها و در عرصه فضای مجازی در جهت روشنگری و بصیرت افزایی آحاد جامعه تلاش های بی وقفه ای انجام می دهد.

حجت الاسلام «قدرت اله خرم روز» در گفت .و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با اشاره به 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با تبریک این ایام میمون و مبارک، اظهار کرد: اهمیت دارد تلاش های فرهنگی، اثربخش و مهمی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می گیرد و مناسبت های ملی و مذهبی نظام اسلامی، برای مردم جامعه بیان شود و آن را گرامی داشت.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیریت برگزاری مراسم ملی، مذهبی، عمومی و رسمی کشور و سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت راهبردی مراسم بر عهده این نهاد فرهنگی گذاشته شده و طی عمر بابرکت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد تلاش و فعالیت چشمگیر و برگزاری کلیه مراسم مهم ملی و مذهبی در همه مناسبت ها از سوی این نهاد فرهنگی بوده ایم.

 

خرم روز یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان و هجمه به اعتقاد و باورهای دینی و انقلابی جامعه و تبلیغات سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی نموده و علیرغم هجمه غول های رسانه های معاند در جهت تضعیف روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران و دلسرد نمودن آحاد جامعه و ایجاد فاصله بین ملت و انقلاب و ارکان نظام، شاهد هستیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر مناسبت با برنامه ریزی و سازماندهی و برگزاری مراسم و دعوت از آحاد مردم، فضای همدلی و انسجام را فراهم کرده و توطئه دشمنان و فتنه های معاندان را نقش بر آب کرده است.

 

وی افزود: فعالیت ها و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های مهم کشور و ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر الهی و ایام الله و ترویج فرهنگ انقلاب و تعمیق باورهای دینی و ارزش ها و نکوداشت مناسبت های انفلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ دینی در عرصه های مختلف و حساس انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت مدیریت مدبرانه و هوشمندانه فقیه مجاهد، یار امام و رهبری و اسلام شناس مبارز «حضرت آیت الله جنتی» و مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شهرستانی این نهاد در خنثی سازی فتنه انگیزی دشمنان بسیار کارساز و اثربخش بوده است.

 

وی بیان کرد: برنامه ریزی های فرهنگی این نهاد در جهت تشویق و دعوت از عموم مردم در مناسبت های انقلاب مثل 9 دی، 22 بهمن، روز قدس، 13 آبان، 12 فروردین و سایر مناسبت ها قابل تقدیر و تمجید است، زیرا در چنین مناسبت هایی همواره دشمنان تلاش می کنند مردم را از حضور در عرصه های انقلاب مایوس و دلسرد کنند و هجمه گسترده از طریق تریبون ها و رسانه های مختلف همواره علیه نظام و انقلاب، توطئه و فتنه می کنند.

 

حجت الاسلام خرم روز گفت: این نهاد انقلابی با برنامه ریزی موثر و تلاش جهت حضور حداکثری مردم بالاخص نسل جوان و نوجوان و با روحیه انقلابی و جهادی با توطئه های دشمنان مقابله می کنند و با اجرای برنامه های ابتکاری و فرهنگی جذاب در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های بلند امام راحل و شهدا در دفاع از ارزش های الهی، همواره به صورت فعال در صحنه حضور دارد.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهنگی، مدافع ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هم در عرصه های میدانی با حضور مردم در راهپیمایی ها و مناسبت ها و هم در عرصه های فضای مجازی در جهت روشنگری و بصیرت افزایی آحاد جامعه تلاش های بی وقفه را صورت داده است.

 

گفتنی است، دوازدهم مرداد ۱۴۰۰ مصادف با چهل و یکمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به امر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است.

کد خبر 1081418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha