ثبت نام ۱۶۰ دانشجوی خراسان جنوبی در طرح «راه مهندسی»

صلاحی از ثبت نام ۱۶۰ دانشجوی دانشگاه های خراسان جنوبی در طرح راه مهندسی خبر داد و گفت: طبق این طرح قرار است دانشجویان به جایی برسند که کارآمد باشند.

«ابوذر صلاحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه طرح ولایت استانی امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: امسال به دلیل اینکه این طرح سال قبل برگزار نشد، با استقبال خیلی خوب دانشجویان در ثبت نام مواجه شده است.

 

وی اظهارداشت: منتظر ابلاغیه رسمی از مرکز برای برگزاری این دوره هستیم، تا مشخص شود که دوره به صورت مجازی کامل و یا مجازی و بخشی حضوری برگزار شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که بسیج دانشجویی دنبال می کند، موضوع نظام مسائل استان در قالب طرح «شمسا» است، گفت: این طرح توسط یک گروه 5 نفره از دانشجویان ارشد و دکترا استان دنبال می شود که این ها با استفاده از ظرفیت اساتید، نخبگان، کارآفرینان و مسئولان، مسائل استان را در احصاء کردند و اکنون به سه مسئله اصلی رسیدند.

 

صلاحی اظهارداشت: بعد از اینکه پروژه تکمیل شد و در تهران تایید هم شد، این ها به مسئولان مربوطه ارسال می شود تا وقت و انرژی و بودجه و امکانات را روی مسائل فرعی نگذارند.

 

وی با بیان اینکه رویکرد بسیج دانشجویی اکنون مسئله محوری است، افزود: طرح «راه مهندسی» یکی دیگر از موضوعاتی است که دانشجویان بسیجی استان دنبال می‌کنند، این طرح که تاکنون 160 دانشجو در آن ثبت نام کردند، اکنون در مرحله چهارم قرار دارد و قرار است دانشجو را به جایی برساند که کارآمد باشد و بتواند در جامعه اثرگذار باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1081433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha