داشتن روحیه مثبت به پیشبرد در کارها کمک می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: داشتن روحیه مثبت به پیشبرد و موفقیت در کارها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: روحیه مثبت می‌تواند مسئولان را در پیشبرد برنامه‌ها و اهذافشان یاری کند و منجر به موفقیت شود.

 

 

وی با بیان اینکه انتقاد از مدیریت های گذشته نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد، افزود: باید مدیران ما بجای انتقاد از مدیریت‌های قبل به فکر برطرف کردن اشکالات باشند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید خود را با صفاتی همچون امید، آرامش و وحدت آراسته کنند تا بتوانند در رسالت خود موفق شوند.

 

سازمان‌های مردم نهاد امر به معروف را میان مردم ترویج دهند

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ما امر به معروف به عنوان یک تکلیف همگانی معرفی شده و همه نسبت به رعایت آن وظایفی دارند.

 

محمد جباری با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر شامل سه بخش است، افزود: این بخش‌ها شامل امر به معروف دولت نسبت به مردم، امر به معروف مردم نسبت به دولت و امر به معروف مردم نسبت به مردم است.

 

وی بر امر به معروف مردم به مردم تاکید کرد و گفت: این معروف در جامعه ما کمرنگ است و سازمان‌های مردم نهاد باید در این راستا فرهنگ‌سازی کنند.

 

مصرف درست برق نیازمند فرهنگسازی است

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان نیز در این جلسه از افزایش مصرف برق در کشور طی تابستان امسال خبر داد و گفت: خشکسالی و گرمای امسال ما را با کمبود 13 هزار مگاواتی برق در کشور مواجه کرد.

 

هیوا لهونیان تصریح کرد: ملت ما ملت بدمصرفی هستند بنابراین برای مدیریت مصرف برق باید فرهنگسازی انجام شود.

 

وی از کاهش خاموشی‌ها در روزهای اخیر خبر داد و اضافه کرد: منحنی مصرف بار کشور به فضای آرام و توزیع مناسب رسیده است.

 

جلوگیری از هدر رفت آب بهترین معروفات است

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز از کاهش 40 درصدی بارندگی‌ها در سالجاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: با کاهش بارندگی‌ها 50 درصد منابع آب در پشت سدها کاهش داشته است.

 

آرش آریانژاد اضافه کرد: در شرایط خشکسالی مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدررفت آن بهترین معروف است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

کد خبر 1081491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha