تفاهم نامه همکاری میان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عجل الله تعالی) و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان امضا شد

متن تفاهم نامه همکاری میان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عجل الله تعالی) و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان دانشگاه را موظف به تولید علم و پیشرفت بر اساس سبک زندگی مهدوی می کند که البته متخصصین امور اسلامی باید اساتید را با سبک زندگی مهدوی آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عجل الله تعالی) استان سه شنبه(۱۲ مرداد) در امضای تفاهم نامه میان این بنیاد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: در راستای تعامل دستگاه ها و بنیاد مهدویت تفاهم نامه ای برای فعالیت های مهدی فی مابین انجام می شود.

 

منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم گفت: بر مبنای این تفاهم نامه باید در جهت تبلیغ و ترویج مهدویت به عنوان عامل مهم پایداری شیعه حرکت کرد.

 

 

 


برگزاری کارگاه های معرفت افزایی در سبک زندگی مهدوی در اساتید و دانشجویان و کارمندان؛ ایجاد نمادهایی از مهدویت در سطح دانشگاه و یا کمک در طراحی آن؛ ایجاد بانک اطلاعاتی از مقالات، کتب و پایان نامه های با موضوع مهدویت و... از جمله زمینه های همکاری دو طرف در این تفاهم نامه قید شده است.

 

 

در ابتدای متن این تفاهم نامه با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی آمده است: « بر اساس سخنان امامین انقلاب و طراحی دکترین نظام اسلامی ایران؛ وظیفه مسئولان فرهنگی نشر و تبیین سبک زندگی مهدوی است و تا جامعه رنگ و بوی مهدوی نگیرد ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

 

در این راستا دانشگاه موظف است که علم و پیشرفت و تکنولوژی را بر اساس زندگی مهدوی تولید و تکثیر کند. اما متخصصین امور اسلامی باید اساتید را با سبک زندگی مهدوی آشنا کنند و اصول و اساس آن را به اساتید و دانشجویان و کارمندان انتقال دهند و این سلسله آموزش ها باید به گونه ای باشد که در ذهن و رفتار اساتید و دانشجویان نهادینه و در سبک زندگی و علمی و تدریس آنها اشکار شود.

کد خبر 1081693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha