۱۲ پروژه شهری در قزوین به بهره برداری رسید

۱۲ پروژه شهری با اعتبار ۹۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی فرخزاد» در آیین بهره برداری از پروژه های شاخص شهری قزوین که امروز (سه شنبه ۱۲ مرداد) در سالن اجتماعات شهرداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: بسیاری از پروژه هایی که در شهرداری قزوین اجرا می شود، اثر ملی و فرامنطقه ای دارند.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در سال های اخیر به دلیل محدودیت های مالی که وجود داشت دولت اجرای بخشی از پروژه ها را بر دوش شهرداری گذاشته بود که شهرداری هم در این خصوص اقدامات متعددی را داشت.

 

وی عنوان کرد: از تلاش های صورت گرفته در مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر قزوین در اجرای پروژه ها تشکر می کنیم و با وجود اینکه به دلیل محدودیت های مالی، اجرای پروژه های عمرانی دچار فراز و نشیب هایی شده بود ولی شاهد پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها بودیم به طوری که امروز شاهد افتتاح  این پروژه ها هستیم.

 

در ادامه شهردار قزوین اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت بهره برداری از پروژه های شهروند محور با رویکرد توزیع عادلانه امکانات به خصوص در مناطق کم برخوردار شهری بود.

 

«سیاوش طاهرخانی» اعلام کرد: در ۱۸ ماه گذشته ما سخت ترین روزهای مدیریت شهری را داشتیم و بیماری کرونا پیامدهایی همچون فشار اقتصادی را در همه سطوح جامعه به دنبال داشت ولی با وجود این مشکلات توفیقات بسیاری هم در مسیر خدمت رسانی به شهروندان با حمایت های شورای شهر محقق شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۲ پروژه شهری با ۹۳۱ میلیارد ریال اعتبار هستیم که این پروژه ها شامل پارک خطی امیر کبیر، تعریض جاده اسماعیل آباد، بوستان نیایش، بازارچه دائمی اشتغال زنان سرپرست خانوار و فاز ۲ پیاده رو سلامت بلوار امام علی (ع) می شود.

 

شهردار قزوین گفت:جاده سلامت شهدای گمنام، بازارچه شهرک دانش، پارک و سرویس بهداشتی مسافر در بوستان ملی باراجین، ساماندهی حاشیه کانال آب، افتتاح فاز اول بلوار آیت الله باریک بین (ره) با ۹۰ درصد پیشرفت و ساختمان ستاد اقامه نماز و نماز خانه پارک ملت با ۹۵ درصد پیشرفت از دیگر پروژه های افتتاحی است.

 

وی یادآور شد: پروژه شاخص در این بین پروژه بلوار آیت الله باریک بین است که بزرگترین پروژه در این دوره بوده و امیدواریم تیم مدیریتی آینده باقی مانده این پروژه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

کد خبر 1081711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha