آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  واکسیناسیون اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور از امروز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان آغاز شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و صندوق اعتباری هنر می توانند از امروز با مراجعه به سایت نوبت دهی واکسن کرونا به نشانی  salamat.gov.ir به صورت آنی مرکز  و زمان دریافت واکسن خود را انتخاب و پس از دریافت پیامک، به مرکز مربوطه مراجعه و دوز نخست واکسن را تزریق کنند.

 

ضابطی با اشاره به فعالیت ۵۰ فعال حوزه خبر و رسانه در شهرستان آران و بیدگل گفت: انجام واکسیناسیون و برنامه‌ریزی برای این کار پیچیده است، اما تلاش کردیم در آستانه روز خبرنگار، با پیگیری از اداره کل ارشاد، خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، این امر برای خبرنگاران شهرستان تسهیل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: خبرنگاران آران و بیدگل از آغازین روزهای شیوع کرونا در حوزه اطلاع رسانی به مردم و انتقال اخبار کمک بسیار زیادی به ستاد کرونا کردند و امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون خبرنگاران، پوشش حداکثری حفاظت در مقابل ویروس کرونا را برای همکاران ما به ارمغان بیاورد.

 

ضابطی افزود:  امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در کشور، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از همه گیری باشیم.

 

در طرح تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران، ۳۲ هزار خبرنگار در سراسر کشور واکسینه خواهند شد.

کد خبر 1081801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha