برنامه های روز خبرنگار از سوی بسیج رسانه استان خوزستان اعلام شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان گفت: به مناسبت روز خبرنگار برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: رویکرد و نگاه ما در بسیج رسانه دوری از مسائل حزبی و جناحی است و عملکردی فراجناحی خواهیم داشت و تلاش می کنیم از همه سلیقه ها و دیدگاه‌ها برای تعالی بخشیدن به فعالیت رسانه ای استفاده کنیم.

 

مسئول بسیج رسانه خوزستان با تشریح برنامه های روز خبرنگار در استان افزود: به مناسبت ۱۷ مرداد برنامه های متنوعی از سوی بسیج رسانه طراحی شده که اولین برنامه تجدید میثاق با شهدا و شهدای گمنام با حضور جمعی از اصحاب رسانه انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از سه نفر از پیشکسوتان رسانه استان در دفتر رسانه ای خود دیدار و تجلیل خواهیم داشت اضافه کرد: از بسیجیان رسانه‌ای که در پیشبرد اهداف سازمان حضور فعال داشتند، در دفتر بسیج رسانه تقدیر خواهد شد.

 

بهمئی خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقه بهترین تیتر و عکس فجر انقلاب اسلامی، همچنین جشنواره رسانه ای انتخاب اصلح که در ایام انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد که یکی از جشنواره های بسیار خوب در ترغیب و تشویق مردم جهت مشارکت حداکثری بود و اصحاب رسانه با تولید محتوا باعث تاثیر مثبت در مشارکت حداکثری مردم در سطح جامعه شدند در ایام هفته خبرنگار از این نفرات تجلیل خواهیم داشت.

 

وی در پایان یکی از موضوعات مهم استان را کمبود آب و برق عنوان کرد و ضمن تاکید بر صرفه جویی در این حوزه یاد آور شد: با همکاری شرکت توزیع برق استان، قرارگاه رسانه ای شهید عباسپور راه اندازی و جشنواره‌ای نیز به منظور تشویق مردم به صرفه جویی در حوزه آب و برق برنامه ریزی شده که از پوستر آن در روزهای آینده رونمایی می شود.

 

کد خبر 1081928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha