مجموعۀ هشت جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»منتشر شد

مجموعۀ هشت جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از سوی انتشارات امیرکبیر تجدید چاپ و روانۀ بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انتشارات امیر کبیر، این مجموعۀ هشت جلدی که مرحوم مهدی آذریزدی قریب به هفتاد سال پیش نوشته است، در زمرۀ محبوب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان فارسی است. مرحوم آذریزدی داستان‌های کهن ایرانی و متون مذهبی را به زبانی ساده و شیوا برای کودکان و نوجوانان برگرداند تا این گروه سنی از سنین کم با ادبیات و مذهب آشنایی و انس بیشتری پیدا کنند.


این مجموعه هشت‌جلدی که شامل عناوینی چون: «قرآن کریم»، «مثنوی معنوی»، «مرزبان نامه»، «کلیله و دمنه»، «سندبادنامه و قابوسنامه»، «قصه‌های شیخ عطار»،«گلستان و ملستان» و «زندگانی چهارده معصوم»است اینبار با پویش کتابخوانی «پویا» در بازار کتاب عرضه شده تا مخاطبان کودک و نوجوان بیشتری را دعوت به مطالعه کند. اما تفاوت تجدید چاپ این دوره با دفعات پیشین در پویش بزرگ کتابخوانی، با عنوان پویش کتابخوانی پویاست که برای این مجموعه برگزار خواهد شد. مخاطبان «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از 12 مردادماه تا 12 مهرماه فرصت شرکت در این پویش کتابخوابی را دارد. جوایز این دوره از پویش کتابخوانی پویا، ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مجموعۀ هشت جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از سوی انتشارات امیرکبیر، به قیمت 240هزار تومان منتشر و در کتابفروشی‌های سراسر کشور عرضه شده است.

کد خبر 1081993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha