برگزیدگان مسابقه سراسری  کتابخوانی «اکمال دین» تجلیل شدند

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی «اکمال دین» با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی «اکمال دین» که در مسجدسلیمان برگزار شد، با اشاره به واقعه غدیر از زحمات و تلاش‌های کانون‌های فرهنگی هنری مسجدسلیمان جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به نقش و جایگاه امام جماعت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: این آمادگی در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وجود دارد که بتوانیم در تمام مساجدی که امام جماعت حضور دارد کانون فرهنگی هنری تاسیس و راه اندازی کنیم.

 

«سید ستار فاطمی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان نیز تصریح کرد: این رویداد با هدف گرامیداشت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و معرفی هر چه بهتر واقعه غدیر و توسعه و ترویج نهضت مطالعه با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و به میزبانی کانون باقرالعلوم مسجد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

در پایان این مراسم از 10 نفر از برگزیدگان مسابقه تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

کد خبر 1082036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha