طرح های نیمه تمام در اولویت اعتبارات شهرستان هویزه

عفری مفرد با بیان اینکه اولویت مدیران در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از طریق اداره کل دستگاه های مربوطه، پیگیر جذب اعتبارات از استان باشند.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سهم شهرستان هویزه از بودجه سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد در آمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۳۷۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

 

فرماندار هویزه افزود: با توجه به اولویت و  نیازهای شهرستان، بیشترین سهم بودجه در بخش‌های خدمات شهری و روستایی، ورزش و جوانان، حمل و نقل، آموزش وپرورش، آب و فاضلاب ،مصوب شده است، تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه هر اندازه مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند، بودجه بیشتری می‌توانند جذب کنند ادامه داد: اولویت مدیران در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی از طریق اداره کل دستگاه های مربوطه، پیگیر جذب اعتبارات از استان باشند.

 

عفری مفرد اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای برطرف کردن مشکلات شهرستان دانست و تصریح کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات مردم شهرستان، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند، در صورتی که با این دیدگاه حرکت کنیم قطعا در مدت زمان کوتاهی نتایج موفقیت آمیزی به وقع خواهند یافت.

 

کد خبر 1082090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha