واکسینه شدن ۹۳۵ نفر از فرهنگیان آستارا علیه کرونا

موسوی از واکسینه شدن ۹۳۵ نفر از فرهنگیان شهرستان آستارا علیه کرونا ویروس خبر داد.

«سید سجاد موسوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: واکسیناسیون فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی آستارا از ۹ مرداد آغاز شده است.

 

مدیر آموزش پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در هنرستان فاطمیه(س) انجام می شود، افزود: تاکنون ۹۳۵ نفر از فرهنگیان علیه کووید ۱۹ در آستارا واکسینه شده اند.

 

وی تصریح کرد: سینوفارم، آسترازنکا و کوو ایران برکت واکسن هایی هستند که به فرهنگیان شاغل در مدارس آستارا تزریق شده است.

 

موسوی با بیان اینکه در واکسیناسیون فرهنگیان علیه کرونا ویروس ۲ تیم متشکل از هشت کادر درمانی و اجرایی مشارکت دارند، گفت: واکسیناسیون فرهنگیان در نوبت صبح و عصر انجام می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از واکسیناسیون دانشجو معلمان، مربیان پیش دبستانی، نیروهای شاغل در آموزشگاه‌ های آزاد زبان‌ های خارجه و علمی از هفته آینده خبر داد و افزود: زمان ‌بندی حضور فرهنگیان در پایگاه واکسیناسیون به صورت روزانه از طریق کانال‌ های رسمی آموزش و پرورش در پیام ‌رسان شاد اطلاع‌ رسانی می‌ شود.

 

وی اضافه کرد: فرهنگیانی که علائم سرماخوردگی دارند یا آزمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده از مراجعه به پایگاه خودداری کنند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: طبق پیش ‌بینی‌ های صورت‌ گرفته یکهزار و ۹۶۵  نفر اعم ‌از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی، نیروهای اداری، مربیان پیش‌ دبستانی، دانشجو معلمان و کارکنان آموزشگاه‌ های علمی و زبان‌ های خارجی در ۲ مرحله باید علیه ویروس کووید ۱۹ ایمن سازی شوند.

کد خبر 1082146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha