سرکشی از ادارات جهرم با هدف رعایت دستوالعمل های بهداشتی

شفیعیان گفت: در بازدید و بازرسی از ادارات جهرم بدون اطلاع قبلی، با هدف ارزیابی نحوه اجرای دورکاری، سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ساعات اولیه روز کاری شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به دقت انجام و متخلفین به هیات تخلفات اداری معرفی می شوند.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان جهرم و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به استناد مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا، ادارات شهرستان موظفند اقدامات بایسته و ضروری را انجام دهند.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه به استناد مصوبه ستاد ملی کرونا ادارات موظفند ضوابط دورکاری متناسب با دستورالعمل های  ابلاغی ستاد کرونا را به دقت اجرایی کنند، افزود: برگزاری جلسات در ادارات و سایر فعالیت های گروهی در سالن هایی که تحت نظر ادارات می باشند ممنوع است.

 

وی بیان کرد: ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک، عدم ارائه خدمات به آنها و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ادارات، نهادها و سازمان ها همچنان مورد تاکید است.

 

شفیعیان ادامه داد: شهرداری‌های شهرستان ضمن استمرار خاموشی پارک ها در اسرع وقت بر تعطیل بودن شهربازی ها نظارت و مصوبه ستاد ملی کرونا را عملیاتی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به استمرار  تعطیلی اماکن ورزشی بالاخص باشگاه های سرپوشیده دقت و نظارت کافی داشته باشند.

 

به گفته فرماندار ویژه جهرم، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان نسبت به استمرار نظارت بر واحد‌های صنفی، تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و برخورد قانونی با هرگونه اقدام مغایر با سلامت عمومی، اقدام و گزارش عملکرد را جهت استحضار عموم مردم شهرستان منعکس کند.

 

وی با تاکید بر اینکه در این راستا بازدید و بازرسی از ادارات بدون اطلاع قبلی، با هدف ارزیابی نحوه اجرای دورکاری، سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ساعات اولیه روز کاری شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به دقت انجام شده و متخلفین به هیات تخلفات اداری معرفی می شوند، تصریح کرد: مدیران ادارات در اسرع وقت در رفع نواقص احتمالی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

شفیعیان ادامه داد: در راستای حفظ سلامت عمومی و کنترل موج پنجم شیوع ویروس کرونا رعایت تکالیف اعلامی از سوی متولیان امر مورد تاکید بوده و عدم انجام تکالیف اداری بر اساس ظرفیت های قانونی به جد پیگیری می شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه همچون گذشته همراهی و تعامل سازنده اهالی شهرستان به عنوان مهمترین شاخص اثرگذار در کنترل موج پنجم نقش مهمی ایفا می کند، گفت: از شهروندان خواهش داریم از شرکت در هر گونه تجمع پرهیز و ضمن استفاده مستمر از ماسک، واجدین شرایط واکسیناسیون بر اساس گروه های اعلامی به مرکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

 

کد خبر 1082175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha