اجرای ویژه برنامه بزرگداشت «سپیده کاشانی» در رادیو فرهنگ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اجرای ویژه برنامه «آیین سپاس» با موضوع بزرگداشت سپیده کاشانی، شاعره انقلاب در رادیو فرهنگ خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ویژه برنامه «آیین سپاس» با موضوع بزرگداشت سپیده کاشانی، شاعره انقلاب، جمعه ۱۵ مردادماه از رادیو فرهنگ اجرا و برای علاقه مندان پخش می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در این برنامه حسن بلخاری، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور دینی و فرهنگی، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اصفهان در خصوص شخصیت سپیده کاشانی به گفت و گو خواهند پرداخت.

 

نمکی افزود: همچنین در این برنامه که با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در گروه کتاب رادیو فرهنگ تولید شده است، فاطمه راکعی، شاعر، مترجم و پژوهشگر و عبدالرضا مدرس‌ زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این برنامه درباره سپیده کاشانی مطالبی را برای مخاطبان ارائه خواهند کرد.

 

سپیده کاشانی از شاعران برجسته دوران انقلاب اسلامی است که سروده های حماسی وی درباره انقلاب و جبهه های جنگ تحمیلی همواره مورد توجه و اقبال عمومی بوده است.

 

بانوی شعر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۲ به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت./

کد خبر 1082190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha