مبلغان آگاهی مردم در زمینه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر را افزایش دهند

حجت الاسلام خانی، به فرصت ماه محرم برای تبیین فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: دراین راستا مبلغان رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(14مرداد) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دلفان، امر به معروف و نهی از منکر را واجب خوان و اظهار داشت: این فرهنگ باید نهادینه و به فرهنگ عامه مردم تبدیل شود.

 

امام جمعه دلفان به نقش مبلغان در نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: مبلغان در ایام محرم باید آگاهی مردم را در خصوص قیام عاشورا افزایش دهند و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از اهداف قیام کربلا تقویت نمایند.

 

وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم فلسفه قیام امام‌حسین (ع) و معارف ناب اهل بیت (ع) را بشناسیم و در مجالس و هیات های عزاداری عنوان کنیم.

 

حجت الاسلام خانی بیان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین عامل برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی بوده و سبب ارتقای سلامت جامعه می شود.

 

وی عنوان کرد: عقلانیت، وحدت، بصیرت و روشنگری لازمه اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در عصر حاضر است.

 

امام جمعه دلفان امربه معرف و نهی از منکر را بزرگترین رسالت پیامبران عنوان کرد و گفت: همه مردم، مسئولان و مبلغان برای نهادینه شدن این فرهنگ والای اسلامی باید گام بردارند.

 

کد خبر 1082245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha