تحکیم بنیان خانواده در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از اجرای برنامه های مختلف برای تحکیم بنیان خانواده خبر داد و گفت: این مهم در دستور کار جدی کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خانواده مهمترین عنصر در جامعه است و تحکیم بنیان خانواده می تواند از بسیاری از انحرافات و معضلات و مشکلات جلوگیری کند و لذا در این بخش با توان مضاعف وارد کار شده و تلاش داریم تا با استفاده از توان مشاوران در این بخش فعال شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: بسیاری از فعالیت های جامعه در زمینه تشکیل خانواده و رفع مشکلات و دوری از طلاق در خانواده هاست و در این بخش باید همه دستگاه های متولی با همکاری افراد اثرگذار برای حفظ خانواده تلاش کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون امام علی(ع) نکا به عنوان عضو کوچکی از این جامعه تلاش دارد تا فرهنگ سازی برای حفظ بنیان خانواده را با قوت اجرایی کند و تلاش برای جلوگیری از طلاق و توجه به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی با قوت اجرایی شده و می شود.

 

 چادرنشین از اجرای برنامه های مختلف برای تحکیم بنیان خانواده خبر داد و گفت: این مهم در دستور کار جدی کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد.

 

وی بیان کرد: تلاش برای ازدواج و تشکیل نهاد مقدس خانواده از اولویت های مهم همه جامعه است و در این بین باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در بخش کاهش آسیب های اجتماعی کانون امام علی(ع) نکا بسیار خوب عمل کرده است و با استفاده از توان امام جماعت کانون و جذاب سازی فعالیت های دینی و مذهبی در مساجد شاهد کاهش چشمگیری در این بخش بوده ایم.

 

چادرنشین یادآور شد: هرگونه تهدید نهاد خانواده سازندگی جامعه را به خطر می اندازد و لذا باید با گرم کردن و تحکیم بنیان خانواده برای توسعه جامعه تلاش شود.

کد خبر 1082289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha