اعضای شوراهای شهر با هم‌گرایی و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند

بندری با اشاره به اینکه شوراها نقش نظارتی خود را با جدیت ایفا کنند گفت: اعضای شوراهای شهر باید با هم‌گرایی و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات منطقه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» ظهر امروز (پنجشنبه ۱۴ مرداد) در آیین تحلیف اعضای شورای شهر بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران اظهار کرد: افرادی که در این دوره انتخاب شده‌اند از اعتماد و وجهه عمومی خوبی برخوردارند و این پشتوانه بسیار خوبی است که با جدیت و همیت و روحیه پرنشاطی که دارند بتوانند در راستای خدمتگذاری به مردم تلاش کنند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انتخابات رقابت در میدان خدمت است و در استان خوزستان مسئولیت گرفتن و نوع نگاه به خدمت‌گذاری متفاوت است و به دلیل محرومیت‌های موجود نیازمند حمیت و جدیت مضاعف‌تری است.

 

وی اضافه کرد: این احساس مسئولیت و حمیت باید در مسئولان بومی دوچندان‌تر باشد چرا که این محرومیت‌ها را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده‌اند و راحت‌تر می‌توانند برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

 

بندری با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید با همگرایی و هم‌اندیشی برای پیشبرد اهداف گام بردارند عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شورای شهر به تمام معنا می‌تواند در امورات و تصمیم‌گیری‌های شهر تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه شورای شهر نهاد اجرایی نیست تصریح کرد: شورای شهر یک نهاد نظارتی است و باید چتر نظارتی خود را گسترانده و ناظر بر عملکرد شهرداری و تیم اجرایی باشد، در این صورت بدون شک مردم اثرات کارهای انجام شده را لمس خواهند کرد.

 

 
کد خبر 1082345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha