طنین‌انداز شدن شور حسینی در مساجد و هیات‌های مذهبی استان تهران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: نمایشگاه شمیم حسینی در ۱۶ امامزاده استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مجتبی عبداللهی در حاشیه برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی که در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امسال سازمان اوقاف و امور خیریه برای سومین سال پیاپی طرح شمیم حسینی را در سراسر کشور برگزار می‌کند که به دنبال آن این طرح را از امروز در ۱۶ امامزاده استان تهران در حال برگزاری است.

عبداللهی بیان کرد: با توجه به موقوفاتی که سازمان اوقاف و امور خیریه مدیریت می‌کند و آنچه به نیت واقف درباره عزاداری و اطعام عزاداران سیدالشهدا (ع) باید مصرف شود ما هرساله با آغاز ماه محرم بخشی از نیازهای هیئات عزاداری و مساجد را از محل این موقوفات تأمین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شمیم حسینی از امروز بر پا شده است، عنوان کرد: مساجد و هیات‌های استان تهران می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه و در چارچوب ضوابط و مقررات تعریف شده توسط ستاد مقابله با کرونای کشور و رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی نیازهای خود را برطرف کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه ملزومات این نمایشگاه شامل مواد غذایی و مواد بهداشتی است، اظهار کرد: هیات‌ها و مساجد استان تهران می‌توانند با توجه به تخفیف‌های در نظر گرفته شده ملزومات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

عبداللهی در پایان گفت: ما در تلاش هستیم با آغاز ماه محرم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور حسینی در مساجد و هیات‌های عزاداری برقرار باشد امید که شفاعت اهل‌بیت(ع) شامل حال همه ما شود.

کد خبر 1082383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha