شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) برترین مجاهدان و با فضیلت ترین شهدای تاریخ هستند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع)و حریم انسانیت برترین مجاهدان و با فضیلت ترین شهدای تاریخ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه امروز دماوند به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم در نهایت آرامش و امنیت نشان از ثبات سیاسی نظام اسلامی ما است، در جمهوری اسلامی مشروعیت قوای سه گانه توسط ولی فقیه عادل و جامع الشرایط امضا می‌شود.

وی مردمی بودن و مردمی ماندن را توقع به جای رهبر و مردم از رئیس جمهور دانست و گفت: تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهبرد امید آفرینی و اعتمادسازی دولت است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اجرای عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی بدون مبارزه با فساد و مفسد محقق نخواهد شد، از بین بردن زمینه‌های فساد نیاز به برنامه، انگیزه و پیگیری دائم دارد، فرار مالیاتی، سو استفاده از مناصب دولتی و واردات بی منطق و قاچاق کالا اقتصاد ما را فلج کرده است.

فتاح دماوندی از رئیس جمهور خواست، برای تشکیل دولت مردمی از همه نیروهای معتقد و ملتزم به آرمان‌های انقلاب، از همه سلیقه‌ها استفاده کند و افزود: شهید سلیمانی از مرز اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست عبور کرده و به معنای واقعی مردمی و انقلابی بود، بهترین الگو برای دولت جدید افکار، گفتار و کردار شهید سلیمانی است، که مورد تأیید امام خامنه ای است.

وی شهید سلیمانی را مدیری جهادی، شجاع و دانا که با بسیج نیروهای جوان در همه عرصه‌ها خدمت می‌کرد، توصیف کرد و افزود: حل مشکل معیشتی مردم، تقویت پول ملی و جهش تولید و حل مشکلات کارخانه داران و کارگران خواسته‌های اولیه مردم است.

خطیب جمعه دماوند سپس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مراسم تحلیف شوراهای شهر در این شهرستان اشاره کرد و از شوراها خواست در انتخاب دهیار و شهردار تعهد، تخصص و پرکاری و نشاط جهادی و برنامه دار بودن را مد نظر بگیرد.

وی سپس به ۱۸ مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از انسان‌های بی پناه و مظلوم در مقابل تکفیری‌های بی رحم جان خود را تقدیم کردند، جریان منحرف اعتقادی بی بهره از ولایت امامان و اهل بیت پیامبر (ص) همواره بزرگ‌ترین خطر برای جهان اسلام بوده اند، افرادی که به اسم اسلام سر می بُرند و به کوچک‌ترین بهانه‌ای دیگران را کافر می‌پندارند، دشمن خدا و پیامبرند.

امام جمعه دماوند افزود: شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و حریم انسانیت برترین مجاهدان و با فضیلت ترین شهدای تاریخ هستند.

کد خبر 1082445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha