حکم تنفیذ رئیس جمهوری نماد مطالبات مقام معظم رهبری و ملت است

حجت الاسلام سالاری گفت: ۷ مطالبه اصلی در واقع جغرافیای مطالبات مقام معظم رهبری و مردم است که باید مورد توجه دولت جدید قرار گیرد بنابراین حکم تنفیذ رئیس جمهوری نماد مطالبات مقام معظم رهبری و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۵ مرداد ماه حجت الاسلام «حسن سالاری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با بیان این مطلب که حکم تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی برای حجت الاسلام رئیسی دارای سه فراز عمده است، گفت: اول سپاس به درگاه الهی، تقدیر و تشکر از ملت به دلیل حضور معنادار و عزت آفرین آنها در آزمون سیاسی اجتماعی انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ است که در شرایطی دشوار و پیچیده کشور مردم با حضور خود در انتخابات پیروز شدند.


امام جمعه موقت آسمینون افزود: دوم توصیف رهبری از شخصیت رئیس جمهوری منتخب با تعابیری بلند و مسئولیت آفرین همچون شخصیت مردمی و عالیقدر از تبار سیادت و علم، مزین به پرهیزگاری و خردمندی دارای سوابق درخشان مدیریت، باعزم راسخ در پیمودن مسیر نورانی انقلاب، عالم فرزانه و خستگی ناپذیر و کارآزموده است و یازده توصیف افتخار آمیز که برای حجت الاسلام رئیسی مایه مباهات است.


وی بیان کرد: این توصیف ها صد البته موجب سنگین تر شدن مسئولیت ایشان و ارتقاء سطح انتظار مردم جامعه، مقام معظم رهبری و امت از رئیس جمهوری می شود و بخش سوم و مهمترین بخش حکم، انتظارات مقام معظم رهبری است که چکیده و عصاره مطالبات فوری، کوتاه مدت و بلند مدت مردم است، این فراز، تابلویی از مهمترین مطالبات ملی را فرا روی رئیس مردم و هیئت دولت سیزدهم قرار می دهد که شرح و التزام به تحقق آن موجب اعتلای ایران اسلامی می شود.
 

حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: این مطالبات شامل حرکت جهشی برای خدمت در همه عرصه ها، به کارگیری مدیریتی با کفایت، جهادی، دانا و شجاع، بسیج توانمندی های آشکار و نهفته در ملت مخصوصا جوانان، به میدان آوردن کار و تلاش سازنده، مانع زدایی از سر راه تولید، پیگیری جدی سیاست تقویت پول ملی، هموار سازی مسیر اعتلای مادی و معنوی ملت و شتاب بخشیدن به حرکت کشور به سمت جایگاه شایسته آن هستند و این ۷ مطالبه اصلی در واقع جغرافیای مطالبات مقام معظم رهبری و مردم است که باید مورد توجه دولت جدید قرار گیرد بنابراین حکم تنفیذ نماد مطالبات مقام معظم رهبری و ملت است.


خطیب موقت جمعه آسمینون با اشاره به سالروز شهادت سرلشکر شهید بابایی، اظهار کرد: شهید بابایی شهیدی که به فرموده مقام معظم رهبری عظمت و بزرگی در بین شهدا دارد این شهید عزیز یک جایگاه ویژه ای دارد و همچنین شهدای مدافع حرم، شهدایی که در سخت ترین شرایط از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند و در راس شهدا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 

وی خاطرنشان کرد: همان طور که می دانید هدف تکفیری ‌ها تنها سوریه، عراق و دیگر کشورها نیست هدف انقلاب و نظام اسلامی است که آن را از پای در آورند و شهید سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم جانانه در مقابل آنها دفاع کردند یاد همه شهدای عزیز را گرامی می داریم.


حجت الاسلام سالاری در خاتمه با اشاره به حلول ماه محرم و آغاز ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، عنوان کرد: این حرارت همیشه در وجود شیعیان اهل بیت (ع) وجود دارد که هرگز تبدیل به سردی نمی شود.

کد خبر 1082475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha