چهارمحال و بختیاری نیازمند وحدت و همدلی است

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه استان نیازمند وحدت و همدلی است، گفت: باید با سعه صدر به عزل و نصب های دولت جدید نگاه کرد و از بخشی نگری ها که به پیشرفت استان آسیب می زند جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۱۵ مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برابر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: نماز جمعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود ولی باید مراسمات عزاداری و عروسی که با جمعیت زیادی برگزار می شوند کنترل شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز خبرنگار در 17 مردادماه، افزود: این روز نشانی از تعهد خبرنگاران برای انتقال اخبار و توجه به این شغل ارزشمند است.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه در آستانه آغاز ماه محرم هستیم، اظهار کرد: پیام محرم و عاشورا انسان سازی، استکبارستیزی و کفرستیزی است و نباید این پیام کمرنگ شود لذا باید در هر شرایطی مراسمات محرم را با رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت برگزار کرد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه رئیس جمهور جدید رئیس جمهور همه مردم است، ادامه داد: این دیدگاه باید حاکم شود و همه مردم میدان دار کمک به دولت جدید برای رفع مشکلات باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان نیازمند وحدت و همدلی است، تصریح کرد: باید با سعه صدر به عزل و نصب های دولت جدید نگاه کرد و از بخشی نگری ها که به پیشرفت استان آسیب می زند جلوگیری کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دولت جدید دولت تحول بوده و لازمه تحول کار جهادی است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دولت انقلابی نیازمند افراد انقلابی هستیم و این انقلابی گری و فسادستیزی قطعا منافع برخی ها را به خطر می اندازد و شاهد موضع گیری های آنان هستیم لذا مردم باید با بصیرت برخورد کنند.

 

کد خبر 1082476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha