جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به میزبانی خوزستان برگزار می شود

حسین زاده با اشاره به میزبانی استان خوزستان در یازدهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

«عباس حسین زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به میزبانی استان خوزستان در یازدهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان افزود: این جشنواره با محوریت امام رضا (ع) برگزار می شود و در چند سال گذشته تصمیم بر این شد که علاوه بر پرداختن به شخصیت امام رضا (ع) یکی دیگر از شخصیت های برجسته مذهبی نیز مورد توجه قرار گیرد که در سال جاری پرداختن به شخصیت امام زمان (عج) مورد توجه این جشنواره خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود اضافه کرد: برای هر کدام از گروه های سنی چهار تا 11 سال، 12 تا 17 سال و 18 سال به بالا 2 عنوان کتاب در خصوص امام رضا (ع) و امام زمان (عج) تعیین شده که علاقه مندان می توانند آن را دریافت کنند.

 

حسین زاده با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونا این جشنواره تماما در بستر الکترونیک و مجازی برگزار می شود عنوان کرد: این جشنواره به صورت سراسری از 22 خردادماه آغاز شد و تلاش ما براین است که اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته کتاب در استان خوزستان برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: از مهمترین اقدامات در این جشنواره فایل های گویای کتاب است که دسترسی برای افراد روشن دل را فراهم می کند؛ علاوه بر آن علاقه مندان می توانند با شماره گیری #55*66* لینک دانلود کتاب ها را دریافت کنند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان یاد آور شد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه این جشنواره با ادارات و سازمان های مختلف جلساتی برگزار شد که سازمان تبلیغات، اداره کل آموزش و پروش، سازمان بسیج ادارات برای همکاری در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند و تلاش ما بر این است که برای کارمندان ادارات اختتامیه جداگانه ای برگزار کنیم.

 

کد خبر 1082500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha