توزیع ۱۷۰هزار پرس غذای گرم در ماه محرم وصفر

به گفته صفری، برنامه ریزی شده است در ایام ماه محرم و صفر با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و خیران ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان طبخ و توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) اجرای رزمایش ایران همدل همانند سال گذشته که از عید سعید غدیر خم آغاز شده است تا پایان  ماه محرم وصفر با اجرای طرح اطعام واحسان حسینی رنگ وبوی دیگری در عرصه خدمت به محرومین می گیرد.

 

هدایت صفری خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است در ایام ماه محرم وصفر با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری وهیئات مذهبی و خیران  170هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان وخانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان طبخ و توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه  استان زنجان بهشت خیران و پایتخت شور وشعور حسینی است، تاکید کرد: باید از ظرفیت ماه محرم برای اجرای طرح ایران همدل وجذب نذورات  خیران و نیکوکاران  برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم .

 

صفری از آمادگی دفاتر 14گانه کمیته امداد  و142مرکز نیکوکاری برای دریافت وتوزیع نذورات هم استانیهای زنجانی  در بین نیازمندان خبرداد وافزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 33116، کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی  کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء نمایند.

کد خبر 1082565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha