منبع اخبار کرونا در جهرم فقط رسانه های رسمی هستند

موحد گفت: با توجه به شایعات مختلف در مورد واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی، تنها منبع خبرهای ویژه کرونا در شهرستان جهرم رسانه های رسمی هستند.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در پی تماس های مکرر شهروندان بر اساس دریافت  اطلاعیه ها و پیام هایی از طریق رسانه های غیر رسمی و فضای مجازی مبنی بر  مراجعه تمام گروه های سنی به مراکز واکسیناسیون؛ به اطلاع عموم شهروندان می رسانیم اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و زمان دقیق دریافت واکسیناسیون خود را تنها از طریق اطلاعیه های منتشر شده در رسانه های رسمی دنبال کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: بی شک مراجعات خارج نوبت موجب بروز ازدحام و اختلال در خدمت رسانی در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا می شود.

 

وی در مورد نحوه واکسیناسیون شهروندان نیز گفت:  برنامه واکسیناسیون تمامی گروه های سنی و حتی بیماران در معرض خطر، بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می شود.

 

موحد عنوان کرد:  شهروندان به اطلاعیه ها و پیام هایی که از طریق فضای غیر رسمی دریافت می کنند توجه نکرده و پیش از هر اقدامی از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: از امروز شنبه، ١۶ مرداد ماه ١۴٠٠ متولدین سال ١٣۵٠ به قبل می توانند برای دریافت واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسون (مصلی نمازجمعه) مراجعه کنند.

کد خبر 1082633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha