تفسیر آیات ۷۵ تا ۷۹ سوره مبارکه انعام در برنامه "در مکتب وحی"

برنامه "در مکتب وحی" با محوریت تفسیر آیات و روایات قرآن کریم به کارشناسی مفسران عالی قدر این آیات نورانی روزهای شنبه تا چهارشنبه هرهفته از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ برنامه در مکتب وحی با رسالت تفسیر آیات و روایات قرآن کریم به کارشناسی مفسران و اساتید عالی قدر قرآن کریم ، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به پخش تفاسیر این مفسران عالی قدر آیت الله مکارم شیرازی (روز های شنبه )، شهید مطهری (روزهای یکشنبه )، آیت الله مهدوی کنی (روزهای دوشنبه) ،آیت الله آقا مجتبی تهرانی (روزهای سه شنبه) و آیت الله ضیاءآبادی (در روزهای چهارشنبه) اختصاص می یابد.



بر اساس این گزارش؛ برنامه "در مکتب وحی" روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی به تفسیر آیات ۷۵ تا ۷۹ سوره مبارکه انعام با موضوع مبارزه حضرت ابراهیم با بت پرستی ( ماه و خورشید و ستاره پرستان) خواهد پرداخت.



لازم به ذکر است، این برنامه کاریست از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن که روزهای شنبه ، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید و گویندگی یاسر دعاگو و روز های یک شنبه و سه شنبه به تهیه کنندگی علیرضا صفر زاده و گویندگی حمید عبیری ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1082644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha