توزیع ۷۵کارت نان در شهرستان آمل

هندوئی از توزیع ۷۵کارت نان بین نیازمندان شهرستان آمل در قالب طرح «سفره ی مهربانی ۳»خبر داد و گفت: با مشارکت خادمیاران رضوی این شهرستان خانواده های محروم می توانند برای تهیه نان روزانه با این کارت نان به نانوایی مراجعه نمایند.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اجرای طرح  ملی«سفره مهربانی3» با همکاری خادمیاران رضوی در سطح شهرستان آمل اشاره و اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای رونق سفره های نیازمندان و تهیه قوت قالب محرومین اقدام به توزیع کارت نان می نمایند.

 

جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل افزود: با مشارکت خادمیاران کانون های خدمت رضوی  شهرستان، در اجرای سفره ی مهربانی ۳ و طرح نان، تعداد ۷۵ کارت نان به ارزش سیصدو سی وهفت میلیون و پانصد هزار ریال در دهه امامت و ولایت به همراه نبات ونمک متبرک امام مهربانی ها در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

وی با بیان اینکه تعداد کارت های نان توزیع شده در آمل به ۲۷۵ عدد کارت نان رسید، گفت: صاحبان این کارت ها می توانند روزانه ۵ هزار تومان بابت خرید نان از کارت خود استفاده کنند.

 

هندوئی با بیان اینکه تاریخ اعتبار این کارت های نان تا سال ۱۴۰۲ می باشد، یادآورشد: هرکدام از کارت ها به مبلغ 450هزار تومان موجودی دارند.

کد خبر 1082699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha