۳۲ پروانه استاندارد در لرستان صدور و تمدید شد

قنبریان از صدور و تمدید ۳۲ پروانه استاندارد خبر داد گفت: استاندارد سازی مهم ترین گام در میر تقویت تولید و خدمات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 20 نشست کمیته علایم برگزار شد که 169 مورد در نشست ها مطرح گردید و توسط اعضای کمیته علایم مورد بررسی قرار گرفت.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: مصوبات کمیته های علایم، شامل موافقت با صدور 13 پروانه استاندارد اجباری و 1 مورد پروانه استاندارد تشویقی؛ هم چنین 18 مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد که بیشتر در حوزه صنایع ساختمانی و غذایی بوده است.

 

وی اظهار کرد: هم چنین اعضای کمیته علایم با ابطال 20 پروانه استاندارد اجباری و 1 پروانه استاندارد تشویقی به دلیل عدول از شرایط استاندارد موافقت کردند.

 

قنبریان ادامه داد: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد، 43 پروانه استاندارد نیز به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، تعلیق شد.

 

وی افزود: کمیته علایم، کمیته ای است که وظیفه بررسی نهایی صلاحیت واحدهای تولیدی و خدماتی را در خصوص صدور پروانه استاندارد برای محصول خاص، و تعلیق، رفع تعلیق، ابطال و صدور مجدد آن را بر عهده دارد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: استاندارد سازی و رعایت اصول استاندارد مهم ترین گام در راستای تقویت تولید و خدمات است.

کد خبر 1082759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha