تجهیز ۱۱خانه ورزش در مناطق کم برخوردار مازندران

سردار مسلمی گفت: ۱۱خانه ی ورزش در مناطق کم برخوردار مازندران در قالب لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت تربیت بدنی سپاه کربلا صبح امروز تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۶مرداد) درآئین مومنانه اهدای لوازم ورزشی جهت تجهیز ۱۱ خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان مازندران با عنوان لیگ احسان، اظهار کرد: در راستای کمک به مناطق کم برخوردار به واسطه شناخت و حضور گسترده بسیج اشرافیت خوبی داریم از طرفی مازندران ظرفیت و توانمندی‌های خوبی را در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و  اجتماعی دارد.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت نهفته و بالقوه در حوزه جوانان کار مفیدی انجام دهیم با همکاری با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) مناطق کم‌برخوردار شناسایی شده و امکانات برخورداری از پک‌های ورزشی تهیه شده محیا شد.

 

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: به همت تربیت بدنی سپاه کربلا و بنیاد احسان  ۱۱ پک ورزشی به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان در استان توزیع می شود.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کوتاه گسترش فضاهای ورزشی در سطح استان، پرداختن به ورزش‌های قهرمانی است که کشتی یکی از این رشته‌ها است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران اذعان کرد: در حوزه کشتی برنامه‌های خوبی را به‌خصوص در جویبار در دست اقدام داریم؛ همچنین نسبت به تجهیز خانه کشتی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش شبستان، آئین تجهیز ۱۱خانه ی ورزش در مناطق کم برخوردار در قالب لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت تربیت بدنی سپاه کربلا صبح امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در میدان صبحگاه ستاد سپاه استان برگزار شد‌.

کد خبر 1082788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha