انتخاب براهویی به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان گام بلند شورای اسلامی شهر برای برآورده کردن انتظارات مردم است

شهردار اسبق زاهدان گفت: انتخاب براهویی از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان که به عنوان یکی از پرتلاش ترین افرادی در حوزه های مختلف حضور داشته، گام بلند شورای اسلامی شهر برای برآورده کردن انتظارات مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مهندس عبدالقادرپربار شهردار اسبق زاهدان در مراسم معارفه سرپرست شهرداری زاهدان ضمن تبریک به منتخبین ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر گفت: خوشبختانه اعضای ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر در زمره ی افراد فرهیخته، متعهد و دارای تخصص در حوزه های مختلف هستند و این نوید بخش آینده ای روشن برای شهر و ادامه ی روند توسعه ی آن در تمامی زمینه ها می باشد. 

 

 وی با اشاره به ایجاد برخی تغییرات در سطوح مختلف مدیریتی گفت: جابجایی مدیران در سطوح مختلف  قطعاً با هدف پیشبرد بهتر امور با استفاده از دانش و ایده های جدید صورت می پذیرد که با توجه به حسن نظر شورای اسلامی شهر در انتخاب آقای براهویی به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان قطعاً اثرگذاری بسیار خوب و مثبتی را جهت ادامه روند رو به جلوی اجرای امور را به همراه خواهد داشت.

 

 وی  حمایت از مجموعه ی شهرداری زاهدان توسط دستگاه‌های بالادستی و شورای اسلامی شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: خوشبختانه شهرداری زاهدان طی چند سال اخیر به خوبی روی ریل موفقیت در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ... قرار گرفته که این موفقیتهای بدون حمایتهای استاندار محترم، فرماندار محترم و اعضای محترم پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر و سایر مدیران و مسئولین شهر و استان و البته مشارکت خوب و بالای شهروندان فهیم زاهدانی امکان پذیر نبوده که انشاءالله با توجه به همتی که در بین تمامی مسئولان جهت آبادانی ایران عزیز وجود دارد این حمایتها در سطوح گسترده تری ادامه خواهد یافت.

 

 شهردار اسبق زاهدان در ادامه گفت: شهر زاهدان از مشکلات عدیده ای در زمینه های مختلفی رنج می برد که رفع آنها نیاز به زمان وبه ویژه همکاری تمامی دستگاه ها چه در سطوح استانی و چه در سطح ملی را دارد که در این راستا می طلبد از تمامی ظرفیتهای استانی و علی الخصوص ملی در حوزه ی مالی و اعتبارات به بهترین نحو جهت انجام به موقع پروژه ها و برنامه های شهرداری در عرصه ی محرومیت زدایی و توزیع عادلانه ی خدمات در نقاط مختلف با اولویت نقاط حاشیه ای و کمتربرخوردار استفاده شود.

 

وی با ابراز خرسندی از انتخاب مهندس محمدامیر براهویی به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان گفت: تمام موفقیتهای حاصله در مجموعه ی شهرداری به جهت تعامل، همکاری و تلاش جهادی پرسنل زحمتکش این دستگاه خدمتگزار بوده و در حال حاضر انتصاب مهندس براهویی از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری زاهدان که به عنوان یکی از پرتلاش ترین افرادی در حوزه های مختلف حضور داشته و دارای تخصص و تجارب ارزشمندی می باشد انتخاب بسیار مناسبی بوده که امیدواریم با گسترش همکاری، هم افزایی و همفکری تمامی پرسنل با وی شاهد برآورده شدن بیش از پیش انتظارات مردم از شهرداری زاهدان باشیم.

 

 پربار در پایان از تمامی کارکنان مجموعه ی شهرداری زاهدان طلب حلالیت نمود و از درگاه پرودگار متعال توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه مسئلت نمود.

کد خبر 1082789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha