خبرنگاران عاشقان حقیقی آگاهی بخشی در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان در پیامی مشترک تاکید کردند: خبرنگاری بدون عشق معنای چندانی ندارد، باید خبرنگاران را عاشقان حقیقی آگاهی بخشی در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی و همچنین فتح الله حقیقی در پیامی مشترک بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار تاکید کردند: خبرنگاری بدون عشق معنای چندانی ندارد، بدین سبب باید خبرنگاران را عاشقان حقیقی آگاهی بخشی در جامعه دانست.

 

در این پیام عنوان شده است: چشمان بینا و وجدان بیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه، این فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی که با تعهد به رسالت خویش همواره در تلاش بوده اند بازتاب دهنده حقایقی باشند که جز در راستای اعتلای ایران اسلامی نیست.

بدین سان خبرنگاران بار دو امانت مهم را بر دوش می‌کشند؛ آزادی و حقیقت دو مفهوم عمیقی که در این حرفه آن چنان در هم تنیده‌اند شده که بدون وجود یکدیگر معنا و مفهومی ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان در پیام مشترک خود بمناسبت روز خبرنگار عنوان کردند: ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی شهید عرصه قلم و اطلاع رسانی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام خبرنگاران عزیز که بی وقفه و خستگی ناپذیر در خط مقدم شکل گیری افکار عمومی به انجام رسالت خود می‌پردازند.

 

خاتمی و حقیقی با بیان اینکه در این میان بی شک دستیابی به بسیاری از موفقیت‌های بدست آمده در استان زنجان بدون انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و جلب مشارکت عموم مردم ممکن نبود، ادامه دادند: لذا از تمام زحمات خالصانه و صادقانه شما عزیزان قدردانی می‌نمائیم و سلامتی و بهروزی شما را در تمام مراحل زندگی و شغلی از درگاه خدواند خواهانیم.

 

کد خبر 1082898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha