توزیع بیش از ۱۰۰ کیلو گوشت گوسفندی در شهرستان عجبشیر

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی عجب شیر از توزیع بیش از ۱۰۰ کیلو گوشت گوسفندی بین خانواده های نیازمند در گیر کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: از زمان شیوع کرونا بیش از ۳۰۰ بسته معشیتی از طرف کانون‌های مساجد بین نیازمندان توزیع شده است.

«فرهاد جبارپور»، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از توزیع 54 بسته معیشتی که هر کدام شامل نزدیک به 2 کیلوگرم گوشت نذری گوسفندی نیز می شد،در بین خانواده هایی که از زمان شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند، خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی عجب شیر با اعلام این خبر افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری کانون‌ فرهنگی هنری شهید فهمیده عجبشیر و به همت دبیر خانه کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی  ویژه عید غدیر خم در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: این اقلام در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص طرح کمک های مومنانه، توسط خیرین بزرگوار تهران و قم از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع می شود.

 جبارپور با اشاره  به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان عجب شیر در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان  تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از 300 بسته معشیتی در عجب شیر توسط کانون‌های مساجد بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1083010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha