۴۰۰ میلیون تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت می شود

بیکی گفت: ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به اصناف آسیب دیده از محل بیماری کرونا در نهبندان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۱۷ مرداد) در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهبندان اظهار کرد: با پیگیری استاندار مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات سهمیه شهرستان نهبندان است تا به واحدهای صنفی آسیب دیده از محل بیماری کرونا پرداخت شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اصنافی که در راستای مدیریت بیماری کرونا تعطیل شده اند باید به صورت دقیق معرفی شوند، گفت: شیوع بیماری کرونا ضربه های مهلکی را بر برخی اصناف و گروه های شغلی وارد کرده است که باید مدیریت شود.

 


بیکی تصریح کرد: نبود کشتارگاه طیور در نهنبدان، مرغداران شهرستان را با مشکل مواجه کرده است، در این راستا چهار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره توسط صندوق کارآفرینی مصوب شده که به متقاضی مورد نظر جهت تکمیل و راه اندازی کشتارگاه در حال احداث پرداخت خواهد شد تا بخش عمده ای از مشکلات مرغداران رفع شود.

 

وی بر نظارت دقیق و مستمر بر قیمت های مصوب و تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: نظارت بر بازار و اقلام اساسی باید به صورت مستمر، دقیق، شفاف و بازدارنده انجام شود.

 

فرماندار نهبندان در ادامه بیان کرد: پیگیری های جدی در خصوص فاز جدید شهرک کارگاهی نهبندان از سوی فرمانداری انجام و تحویل زمین به زودی انجام خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: قیمت جدید و مصوب شیر بعد از ابلاغ، اعلام خواهد شد تا از مشکلات برخی دامداران و تولید کنندگان کاسته شود.

کد خبر 1083023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha