خبرگزاری شبستان در تقوای رسانه ای سرآمد است

رضایی با اشاره به ویژگی های سرعت و‌ دقت در انتشار اخبار و تقوای رسانه ای خبرگزاری شبستان گفت: این مهم نشان دهنده مدیریت هوشمند و خبرنگاران جهادی این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» امروز (۱۷ مرداد) در بازدید از خبرگزاری شبستان با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و سردار شهید محمدناصر ناصری در واقعه تروریستی مزار شریف افغانستان، اظهار داشت: روز خبرنگار، فرصت مناسبی است که ضمن تجلیل از مقام والا و شامخ شهدای عرصه رسانه، از زحمات بی‌دریغ و خالص خبرنگاران جبهه حق که پرچم داران جهاد در عرصه جنگ نرم می‌باشند، تقدیر کنیم.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی های سرعت و‌ دقت در انتشار اخبار و تقوای رسانه ای خبرگزاری شبستان افزود: این مهم نشان دهنده مدیریت هوشمند و خبرنگاران جهادی این مجموعه است.

 

وی ادامه داد: خبرگزاری  شبستان در بحث اخبار حوزه های مختلف و پیگیری مشکلات مردمی، هدف خوب و‌ متعالی دارد که سرآمد رسانه های استان است.

 

رضایی با تقدیر ویژه از مدیر خبرگزاری شبستان  خراسان جنوبی بخاطر مسئولیت اجتماعی و فعالیت همزمان در مرکز نیکوکاری رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی برای خدمت به نیازمندان عنوان کرد: انعکاس مشکلات نیازمندان و بیماران صعب العلاج بازخوردهای بسیار خوبی برای جذب خیران داشته و تاکنون گره های بسیاری از زندگی این قشر مستضعف در استان گشوده اند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حس نوع دوستی بین خبرنگاران و اهالی رسانه با همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی مدیریت شده است.

 

همچنین «زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد ۲ هزار شهید استان و خبرنگاران فقید «سمانه ترشابی و نجمه زهدی»، گفت: ارتباط و تعامل سازنده سپاه و بسیج رسانه خراسان جنوبی با خبرنگاران قابل تقدیر است‌.

 

وی بیان کرد: همکاران این رسانه پس از عبور از پیک پنجم کرونا، آمادگی بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار استان و انعکاس آن در قالب بسته‌های گزارشی با هدف اطلاع رسانی به دولت جدید را دارند تا برای توسعه استان از آن استفاده شود.

 

 

 

 

کد خبر 1083069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha