دشمنان غربی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم کشورمان هستند

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری عظیمی از سوی دشمن در زمینه رسانه صورت گرفته و حساب ویژه‌ای بر روی ابزار رسانه باز کرده است گفت: دشمنان غربی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم کشورمان هستند.

«حجت‌الاسلام حسین بهرامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با زحمات فراوان و شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا شفافیت عمومی، حقانیت و بصیرت‌افزایی را در میان مردم ایجاد کنند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: امروزه همزمان با پیدایش رسانه‌های نوظهور و شبکه‌های اجتماعی مختلف، سرمایه‌گذاری عظیمی از سوی دشمن در این زمینه صورت گرفته که نشان می‌دهد دشمن حساب ویژه‌ای بر روی ابزار رسانه باز کرده است.

 

وی با بیان اینکه ضرورت دارد خبرنگاران در زمینه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در مقابل دشمن ایستادگی کنند اذعان کرد: در حال حاضر رسانه‌های غربی علیه نظام جمهوری اسلامی جولان می‌دهند که ثبت این وقایع و حقایق تاریخی، بدون وجود و حضور خبرنگاران و راویان خبر غیرممکن است.

 

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: خوشبختانه خبرنگاران صادق، متعهد و ولایتمدار توانسته‌اند با تقبل این مسئولیت، همه سنگینی‌ها و مشکلات آن را به جان بخرند و در سنگرهای دفاع از حقانیت و بصیرت‌افزایی حضور موثری داشته باشند.

 

وی ایجاد تفرقه میان مردم کشور را از کارها و برنامه‌های فعلی دشمنان غربی توسط ابزار رسانه برشمرد و عنوان کرد: این مسئله سبب شده وظیفه خبرنگاران دوچندان شود تا برای ایجاد وحدت و دفع شبهاتی که این دشمنان علیه علما و بزرگان اسلام ایجاد می‌کنند، گام بردارند.

 

معاون حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک یاد آور شد: خبرگزاری شبستان به عنوان یکی از رسانه‌های پرتلاش، فعال و موثر کشور به شمار می‌رود که ضمن انتشار و انعکاس اخبار و گزارشات دینی، فرهنگی و مذهبی، به ایجاد وحدت و همدلی میان مردم و دفع شبهات پرداخته است.

 

کد خبر 1083078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha