تجلیل مدیر ستاد فهما ایلام از خبرنگار خبرگزاری شبستان

مديرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از عظيم پيراني خبرنگار خبرگزاري شبستان استان ايلام تقدير کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام « علی چراغی پور» در این مراسم با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار،  خبرنگاران را چشم و گوش بینای جامعه دانست که همواره در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.


 
 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  آگاهی بخشی به آحاد جامعه را یکی از رسالت های مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: امروز  وظایف خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی با توجه به شرایط اجتماعی فرهنگی جامعه بسیار سنگین است.


 
وی بیان کرد: در شرایطی که جامعه امروز ما با هجمه های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی از سوی دشمنان مواجه است خبرنگاران بایستی با آگاهی بخشی اطلاع رسانی صحیح و درست  توطئه های دشمنان را خنثی  و امید و نشاط را در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان تزریق نمایند.


 
حجت الاسلام چراغی پور در ادامه  با تجلیل از فعالیت های خبرگزاری شبستان در اطلاع رسانی برنامه های  حوزه دین و فرهنگ، تصریح کرد: هر چه خدمت به عرصه های دینی در جامعه گسترش یابد جوانان و نوجوانان جامعه به عنوان آینده سازان این نظام در مسیر درست پیشرفت هدایت خواهند شد و این می تواند به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی منجر شود.


 
گفتنی است در این مراسم از «عظیم پیرانی» خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهت همراهی و اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های کانون های فهما تقدیر شد.

کد خبر 1083086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha