حق طلبی و مصلحت اجتماع در خبرگزاری شبستان ارجحیت دارد

حجت الاسلام طاهری گفت: حق طلبی و مصلحت اجتماع، مردم و دین الهی باید بر مصالح فردی و‌حزبی ارجحیت داشته باشد که خبرنگاران مجموعه شبستان از این ویژگی های ارزشی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «جواد طاهری» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی به همراه مسئول بسیج رسانه استان امروز (۱۷ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار مجموعه خبرگزاری شبستان بازدید کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد ۲۴۴ شهید خبرنگار دوران دفاع مقدس و یاد شهید خبرنگار محمود صارمی، گفت: خبرگزاری شبستان به عنوان مجموعه ارزشی و ماندگار است که کار با قداستی در امر مسجد را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه مساجد را پایگاه و محور همه امور مردم دانست و افزود: امروز باید در امر تشویق و هدایت بیشتر مردم به سمت مساجد و حل مشکلات آنان در این مکان مقدس تلاش کنیم تا مسجد به جایگاه اصلی خود بازگردد.

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی در ادامه سرعت و دقت را از ملاک های برتری و اثرگذاری خبرگزاری شبستان در حوزه رسانه و‌اطلاع رسانی برشمرد و بیان کرد: همچنین حق طلبی و مصلحت اجتماع، مردم و دین الهی باید بر مصالح فردی و‌حزبی ارجحیت داشته باشد که خبرنگاران مجموعه شبستان از این ویژگی های ارزشی برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در بازدید جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان از خبرگزاری شبستان  خراسان جنوبی اظهار کرد: این رسانه در حوزه تخصصی دین، فرهنگ و اندیشه فعالیت دارد و این خبرگزاری اصول حرفه ای، اخلاق رسانه ای، تجربه، دقت و تقوای در قلم را در سرلوحه کار قرار داده است.

 

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران حلقه وصل بین مردم و مسئولان هستند، گفت: خبرگزاری شبستان  در تمام سال‌های فعالیت خود برای خدمت و حل مشکلات مردم تلاش کرده و کارهای خیر و عام المنفعه خوبی را با مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی پیگیری و انجام داده است.

 

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

کد خبر 1083089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha