اعضای اتاق فکر، دبیر اجرایی و دبیرتخصصی  جشنواره ملی عقیق و ارغوان منصوب شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای دبیر اجرایی، دبیر تخصصی و اعضای اتاق فکر سومین جشنواره اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی با عنوان « عقیق و ارغون» را در استان ایلام منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، بهروز سپیدنامه، محمدعلی قاسمی، فرهاد شاهمرادیان، یونس قیطانی، محمدرضا رستم پور، مهدی تاج الدینی، مجتبی ابدالی و منصور محبی را به عنوان اعضای اتاق فکر جشنواره اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی منصوب کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حکم دیگری آقای «مجتبی ابدالی» را  به عنوان «دبیر اجرایی سومین کنگره ملی « عقیق و ارغوان»، اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی در استان ایلام منصوب کرد.

 

در این حکم آمده است، امید است با بهره گیری از توان و تجربه خویش و هم اندیشی با اهالی فرهنگ و ادب استان در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه و اعتلای فرهنگ والای اهل بیت(ع) به ویژه سیره نورانی حضرت سیدالشهدا (ع) موفق و سربلند باشید.

 

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حکم دیگری« فرهاد شاهمرادیان» را به عنوان دبیر تخصصی سومین کنگره ملى «عقیق و ارغوان» اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی» منصوب کرد.

 

 کنگره « عقیق و ارغوان» از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف معرفی ابعاد گوناگون حماسه اربعین حسینی، تبلیغ و تعمیق سیره امام حسین(ع)، ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ادبی با محوریت پیاده‌روی اربعین حسینی و قدردانی از سرایندگان آثار ادبی در حوزه فرهنگ عاشورایی  به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

 

این کنگره با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به میزبانی این استان با زبان‌ها و گویش‌های مختلف بلوچی، ترکی، خراسانی، خوزی، سمنانی، عربی، فارسی(به استثنای فارسی معیار)، کُردی، گیلکی، لری، لکی، مازنی و مرکزی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1083098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha