مشهد، جهان شهر برکت و کرامت فرصتی برای درخشش جوانان است

طهوریان عسکری گفت:مشهدالرضا(ع)، جهان شهر برکت و کرامت فرصتی است برای درخشش جوانان این شهر در عرصه بین الملل، ملی و محلی، اگر این فرصت را همه گرامی بداریم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید طهوریان عسکری» امروز(۱۷ مرداد) در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و کاظم اخوان و تبریک روز خبرنگار به همه فعالان جریان رسانه انقلاب گفت: در فرصت چهارساله ای که به لطف خدا به ما عنایت شده می بایست با همت و کمک همه همکاران شورایی برای مشهد یک جهش جدی ایجاد کنیم.

 

عضو هئیت رئیسه شورای شهر مشهد افزود:امروز باید چهارسال آینده را ببینیم، آنچه پس از این دوره باقی خواهد ماند مودت و محبت، فعالیت های جهادی، کمک به مردم به ویژه محرومین و مستضعفانی که در مشهدالرضا(ع) چشم به کارگزاران مدیریت شهری دارند، آمدن و رفتن شورا نباید سبب کندی در مسیر حرکت شهر شود بلکه باید نویدبخش انرژی و توان جدید و اقدامات جدید در عرصه آبادانی و پیشرفت شهر باشد.

 

وی اضافه کرد: مشهدالرضا(ع)، جهان شهر برکت و کرامت فرصتی است برای درخشش جوانان این شهر در عرصه بین الملل، ملی و محلی، اگر این فرصت را همه گرامی بداریم می‌توانیم به موفقیت برسیم، از همه همکاران شورا تقاضا دارم خود را از فضای جناحی که متاسفانه در مدیریت شهری سایه افکنده دور نگه دارید.

 

طهوریان عسکری ادامه داد: آنچه برای شورای ششم مهم است نگاه و اقدام مدیریتی و جهادی، در راستای حل مشکلات مردم است که به طور انفرادی و تنها با اقدام شورا به نتیجه نمی رسد، امیدوارم آنچه در این چهار سال اتفاق می افتد رضایت حضرت حق را به همراه داشته و در پایان چهارسال همه ما لبخند زیبای ولی نعمتمان امام رضا(ع) را شاهد باشیم.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد تاکید کرد: همواره پذیرای پیشنهادات و نظرات همه همکاران هستیم و در هیات رئیسه از هرگونه حمایتی دریغ نداریم و برای بهترین اتفاق همت داریم. از کارکنان عزیز نیز تقاضا داریم تمام همت خود را به خرج دهید تا مردمی که به شورا مراجعه می کنند وقتی از شورا خارج می شوند احساس کنند خدمت خوبی دریافت کرده اند. این برگ برنده ما خواهد بود که اگر به همت شما رقم بخورد زمینه موفقیت و کامیابی فراهم می شود.

کد خبر 1083106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha